Denizyildizii Doktorun cümlesi bu😄 32+4 üm kafası 36 hafta çıkıyor. Bi sorun olmaz diyorlar Allahtan sezaryen olucam😄 bu arada 2270 grammış merak eden olursa doktor iyi uyumlu dedi☺️ şuan nst deyken yaziyorum. Çok sıkıldım 😄
havis00 Denizyildizii ayy baanada oyle demislerdi ama bi dogdu minnacik kafa ultrason herzmn doğruyu göstermiyor canm
Minikmucizem22 Denizyildizii Ben kiloya takıldım maşallah ♥️ bende 32 de ultrasona girdim 1600 dü doktor normal dedi yoksa benim bebiş minik mi biraz 🐣
Nur06sena Denizyildizii Aynısı benim oğluş 😁 Biz 35 haftalığız koca kafalı dombikim 38 haftalık 😁 normal doğum istiyorum. Doktorum diyor nasıl çıkacak bu çocuk 😁😁
Denizyildizii havis00 3. Doktor bunu söyleyen çok takmadım zaten sadece komik geldi o şekilde söylemesi😄 sıkıntı olmaz diyorlar
Alone Minikmucizem22 benim bebeğimde 1950 gr geldi 32. Haftada ama doktor önden gidiyor dedi yani sanırım normal olan sizinki ☺️
Denizyildizii Nur06sena banada normal doğuramazsın dedi. Zaten ilki sezaryen benim o yüzden sıkıntı yok buda sezaryen olacak☺️
Denizyildizii minikmucizemmm65 Yırtık fazla oluyormuş galiba İlle normal doğum istenirse. Olsun sezaryen de gayet rahat☺️
Asyadora Denizyildizii hastanesıne göre degısıyo cnm eger ınkanın varsa özele git benım ıcın hıc güzel olmadı dogum.