Deryaerbil benim sağ kasıgımda oluyor o sancı. Yatsam da kalksam da geçmiyor dün kontrolde doktoruma sordum magnezyum eksikliğinden olur dedi ilacımı ikiye çıkarttı. Ama hala geçmiyorsa doğuma kadar arkadaşın olacak dedi canım. Bebeğin büyümesi ile alakalı oluyor dedi. Sen de doktoruna danışmayı unutma Allah şifa versin canım 🌸