sebnemkargaci hemsireanne34 hemsireanne34 test verdiğimde henüz 2 günlük gecikmem vardı dün tekrar test verdim 180,7 çıktı
Gamzeyasarr sebnemkargaci tebrikler ☺️ Doktora gitmek için 1 hafta daha bekleyin isterseniz benim değer ayın 8 inde 790 dı 15 inde gittim muayeneden önce yine de görmeyebiliriz küçük dedi göründü çok şükür de siz 1 hafta sonra falan gidim bence ☺️