merymm44 Annemlerin evi düz bahçeli kendi evimde değilim sancılar yüzünden eşim birakmiyo gece vardiyasina geçince ki hoş kendi evimde de çıkmıyorum haftakik hastane dışında 🤭 yürüyüş yaparız diyodum buraya gelince havalar soğudu daha içerde olmama rağmen 2 gündür bogazim falan acıyo mevsimsel geçiş ten dolayı dışarı çıksam neler olur kim bilir Ankara soğuğunda 😂