SebnemE Merhaba sevgili anneler doğumuma 4 hafta kaldı tabi zamanında olursa her şey,bebeğine benimle aynı zamanlarda kavuşacak anneler nasıl gidiyor heyecan korku stres vs var mı nasıl baş ediyorsunuz doğum eğitimi alıp kesin almalısın diyenler var mı ?
Bebiscann SebnemE benimde 3 haftam kaldı, ya kızlar bu göbüşlerle temizliği ne yaptınız merak ediyorum 🤔
eliffkrts SebnemE son 4 haftamm 16 Ekim 😍 çok az kaldı çok heyecanlıyım ama göbüşümde gitsin istemiyorum kafalar karışık
Beliz100 SebnemE benim uygulamada 42 gün kaldı ama doktorum 15 i gibi gekir deyince 1 ay kaldı 😬 heyecanlıyım nasıl olcak çok merak ediyorum 😬 doğum çncesi hazırlık eğitimine katılıyprum güzel şeyler öğrendiğimi düşünüyorum açıkcası faydalı oluyo. Ama tabi benim ilk gebeliğim ve çok tecrübesiz olduğumdan ötürü iyi geliyo😄
yoncakns arzubldk benimde son 25 gün uygulamaya göre her gün girip bakıyorum gün sayıyorum gün geçtikçe heyecan korku hepsi oluyor. Bende eğitim almadım
candanx son 20 gün ikinci hamilelik sabırsızlık durumu 🙈☺️ doğum eğitimi mi 😏 her bebek kendi kullanma kılavuzuyla geliyor bence 😀 artık patron onlar 😀😂
eliffkrts Bebiscann ben oda oda sildim süpürdüm toz falan, eşimde camları sildi perdeleri yıkadı çat pat hallettik 🤷🏼♀️ tabi sorsan yine toz oldu elden geçirmek gerek😂
candanx Bebiscann ev temizliği mi, kendi temizliğimiz mi? ben sezeryan olucam doğumdan 2-3 gün önce hem evi temizleticem hem eve ağdacımı çağırıcam sonra bi de kirpikçi alıp ipek kirpik taktırıcam 😀🙈
Brckymk SebnemE benim de son 30 gun bakalım 😍🤲 Kendim kendimi motive ediyorum valla dogum ne kadar stresli olursa olsun diyprum oğluma kavuşmak için tek çarem o ben o agrıyo stresi heyecanı yaşamazsam oğluma kavuşamam falan diyprum işte 😄🥰🥰
Bebiscann candanx kendi temizligim için ağdaya gittim evi diyordum ya eğilemiyorum artık yada en ufak işte yoruluyorum pek işim yok aslında 1.5 sy önce taşındık herşey temizlenmisti ama yinede kirlenen bir kaç yer var gözümde büyüdüler resmen bende belki birini çağırırım artık
candanx Bebiscann durum varsa hiç uğraşma ya gelsin biri tertemiz yapsın gitsin hiç yorma kendini 🤷♀️😉
Bebiscann candanx var çok şükür mecburen öyle yapacam ayağa kalkıp gezerken daha iyi anlıyorum bunu😃 sağ salim doğar bebisler inşallah
Elfelf475 SebnemE benim 6 haftam var salı günü almaya başladım hastanenin kendi hizmeti güzel ama bence internetten de izlenecek konulardı bugun de dogum sonrası eğitimim var mesela bakalım o da faydalı olacak mı
Mom54544 SebnemE Uygulama ya göre sooon 19 gün 😊cantamiz hazır ananemizin evinde hastane sonrası için giyeceklerimizi de getirdik oturma odasını tahsis ettiler sağolsunlar 😂 ikiye bölündük bı tek hanfendinin gelmesi kaldı oda direndikce direniyo ocerdeyeri daraldı heralde iyice 😂 tekmeler top gibi olmalar karnımın yarısında toplanmalar hayretle izliyorum 😂😂 haftada 1 geceleri gelen 1 saatlik sancı var sadece başka bişey yok 37.2 olduk beyzoşumla 🌸🤭