Yanlış anlamayın ama 39 haftaya gelmişiniz. Hareketleri az diyosunuz . Inanın böyle postlar görünce o kadar tedirgin ve sinir oluyorum ki . Her kadın hamilemikte aynı şeyi yaşacak değil ki bu postu atana kadar doktorunuza gidin ki bazı şeyler icin gec kalmayın. Benim ilk gebeliğim ve aynı durumu yaşıyor olsam direk doktoruma giderim