Bazıları ilgi istiyor, bazilari içini dökmek, bazilari öfkesini disari vurmak istiyor sanirim, büyük çoğunlukta vakit geçirmek için burada; hem bebeğin gelişimini takip etmek hem de kendindeki değişiklikleri teyit etmek icin.Forum olayi bu uygulamada aktif kullanılıyor. Biraz daha hareket katıyor günlük hayatımıza.
Burada birbirimizi kirmaya gerek yok.Düşünce yapilari farkli olabilir. Ateş illaki düştüğü yeri yakar.
Hamilelikteki kanamalarin hiçbiri normal kabul edilmemeli, bu konuda gerçekten bisey olmaz diyemeyiz.Olmaması da hakli olduğumuzu göstermez. Buradaki büyük bir çoğunluğun negatif gebelik geçmişi var, bende dahil. Benim 12 yasinda bi oglum var.Yogun kanamadan 3gun hastanede yatmıştım ona hamileyken. Allah korudu dusuk olmadi. Sonrasinda 2 kaybım var yine kanamalı oldu. Şuan yine kanamalı basladi hamileligim ikizlerimden birinde anomali varmis.11+4 te onu sonlandırmak durumunda kaldık.Sonrasinda kanama durdu.Özetle hicbir kanama normal değil benim fizyolojimde illa sorun cikti. Son olarak söylemek istedigimde hepimiz her konuda yorum yapabiliriz, ozellikle de tanımadığımız kişilere karşı; yüzünü görmediğimiz sesini duymadigimiz kişilere karşı daha kırıcı olabiliyoruz. Biraz daha empati gösterelim. Bana da ikizlerden anomalili olani sonlandırma kararı verirken; dogru yapiyorsun diyen de olmustu, Allahin verdiği canı aliyorsun; olduruyorsun diyende…
Birileri buraya yazma gereği duyuyorsa illaki vardır bir nedeni, ya ilk şokla düzgün düşünemiyordur.Ya çaresizdir dua istiyordur.Ya kabullenmistir kendi basina gelene benzer bi durum yaşayan var midir onu öğrenmek istiyordur..Vs vs herkese iyi geceler.