Doktor detaylı bir şekilde muayene etti her şey normal dedi alttan muayene de etti yine normal dedi. Kan geldiği için düşük tehlikesine karşı proluton iğne verdi ve progestan kullan 1 ay dedi haftaya tekrar kontrole gideceğim ve aynı zamanda detaylı ultrasona da gireceğim. Yalnız arkasi dönüktü bebeğin hep kalbini inceleyemedm dedi. Bir de kalp ritmi bunda biraz degisikti bazen aritmik durumlar olabiliyor bebeklerde dedi. Kalp atim hızı 140 di normal dedi.