Ctorun Aydbsra günde iki bardak süt tuketiyorum.oglen kuruyemisle akşam yemeği sonrası ara öğünde bir meyve bir sut.gun icerisinde peynir yoğurt kefir falanda yemeye özen gosteriyorum.
whitedream Aydbsra ilk ay içtim sonra tiksindim 4 aydır ağzıma sürmedim iki gündür başladım içmeye günlük kalsiyum miktarı 5 bardağa denk geliyomuş içemediğim için yoğurt ayran peynirle filan karşılamaya çalıştım hep😕
AysenurYumak Aydbsra Bugün başladım günlük süt aldım gece yatarken içtim eğer rahatsız etmezse yatarken bir bardak birde gün içinde 1 bardak içerim sabahları miğdem bulanır diye düşünüyorum
Minaminisi Aydbsra hiç süt içmiyorum. Normalde de hiç içmem. Arada canım isterse ayran içiyorum. Doktorum süt içmemen iyi aslında, sindirimi çok zor diyor. Ama sevmediğim için içmiyorum ben. İçmediğim halde kalsiyum sıkıntım yok çok şükür.
Nazli_ayar Handan_65 Ben tarçın koyuyorum içine. Yoksa normal bir su bardağı sütü bitirene kadar midem bulanıyor. Başka türlü içemiyorum
Aydbsra Mltm07 aynen öyle ayaklarımda kasılmalar oluyordu magnezyum takviye ve süt içerek azalma oldu
Mihrimahirem Aydbsra büyük bir bardağa olacak şekilde içine süt,yulaf,muz , nesquik,badem,ceviz blenderdan geçirip içiyorum 1.5 klasik bardak oluyordur heralde