Merhabalar. Benim ikiz gebelik. Muayene ücreti 600 TL oluyor. Riskli gebelik kategorisi olduğu için 2 haftada bir çağırıyor ama ayda bir kez ödüyorum 600 TL yi. 10 gün 15 gün hiç hesabı yapmadılar. Hatta kanamam oldu onun için acil gittik yanına. Hiç ödeme yapmadık. Ama Dr en başından bizi bilgilendirdi. Normal ücreti 400 TL ikiz olduğumuz için 600tl ödüyoruz bu arada