Mery123 Arkadaşlar 32. Haftamdayım. Özele gidiyorum. 2 haftada 1 gel dedi. E şimdi tekrar mı ücret vereceğim. 10 gün muayene ücretsiz o da cok kısa sürüyor. 15Gün sonra gitsem yine tam para ödeyeceğim. Sizler nasıl yapıyorsunuz ?
Merveelisa Mery123 evet 10 gün sonrası ödüyorsunuz banada her hafta dedi geçen hafta ödedim bidaha her hafta odemicekmiyim bilmiyorum
mor_menekse1 Mery123 bn risklı gebeyim ikizler bekliyorum Allah nasip ederse inşAllah her 14 gun yanı iki haftada bir cagrıyo özel hastane üzcetsiz kontrol gunu 10 gün malum doktor kabul etmiyor her seferinde ücretli kesiyorum mecbur dewlette doktor yok ilçedeyiz durumumda yok mecbur keşke kontrol 14 gün olsa
bilnazo68o Mery123 bannada öyle yapıyor ben durumum çok sıkıntı etmezse bir hafta sonra gidiyorum illa o gün gitmiyorum. 34 haftada gitmiştim Bi hafta sonra gel dedi 37 haftada gideceğim. Yol parası nst parası muayne derken zor oluyor 🤷♀️
Emine_clk01 Mery123 beni de ilk defa iki haftada çağırdı onun haricinde hep aylık gidiyordum herşey yolundaysa çağırmıyor benim doktorum sık sık 36 da gitmiştim 38 de gidecem ücret 100 tl veriyorum net ücreti vermiyorum tahlil ücreti de vermiyorum
Mery123 Merveelisa of zaten fiyatlar pahalı, doğum pahalı, eşyalar pahalı, hayat pahalı, kazandıklarımız vergilere gidiyor. Para harcamaktan bıktım ya
Mery123 mor_menekse1 doktoruma sormadım 10 gün sonra olur mu diye aslında. Sormaya da utanıyo insan nedense. Doğum parası kadar doğum önxesi harcandı hastanelere. Devlette sıra almak ne mümkün… Pes ettim artık
ss-aa Mery123 size söylemesi gerek kendisi biliyordur emin olun . Benim doktorum 10 günü geçirmeden tekrar çağırıyor
mor_menekse1 Mery123 valla ben sordum unut kontrolleri dedi dediğim gun gelceksın hayat pahalı tedavi olmak istiyorsan mecbursun dedi tabi onların maşı tıkır biz naapalım 😁 😁 😁
mor_menekse1 ss-aa sız ayda kac defa gdyorsunuz Acaba oyle erken erken olmaz ki ultrason da zararlı bebege
Mery123 ss-aa sekreterine sordum , ücret alma yerine sorun dedi 😒 o da 10 günü geçerse paralı dedi işte
ss-aa mor_menekse1 35 haftalığım bende . Normalde tabi ki de herhangi bir sıkıntı yoksa ayda 1 gittim .
Parsss Mery123 ben 30. Haftamdan beri het hafta gıdıyorum o zaman muayne ücreti normal ödedim bi sonrakı hafta kontroldü zaten ödemedim bi sonraki hafta için doktorum imzalı kağıt verdi yakın tarih kontrolü oldugu ıcın normalde ındırımlı muayne ücretim 200 o hafta ındırımlı 15 lira ödedik bu hafta yıne kontrol olarak sayıldı hıc ödemedık haftaya öderim heralde artık dört muayne oldum yanı 215 liraya
Nesscan Parsss Parsss yakın tarih kontrolü dediğiniz yazı nasıl birşey acaba resmi var mı bende doktorumla konuşmayı düşünüyorum
Ozgebalc Mery123 bende 2-3 kontrole öyle gittim daha doğrusu 1 kez ödedim sonrasında 10 gün dolmadan çağırdı ben sonrasında doğum paketi aldım daha mantıklı maddi açıdan😊
Deletedmom54555 Bizim öyle değil . Eskiden iki haftada çağırıyordu ister 10 gün geçsin ister 15 gün ücret ödemiyoruz . Ayda bir kez ödüyoruz . O ay istersen 3 kez git sadece birinde ücret vereceksiniz demişti sekreteri .
Serifeberay Gittiğiniz günüde sayıp en geç 10 gün içinde gitmeniz gerekir ,o şekilde ücretsiz muayene olabilirsiniz
Mery123 Serifeberay biliyorum da 10 gün demek 1 hafta sonra yani. ama o iki hadtada bir çağırdı e o zaman da para vermek lazım bidaha . Herkes nasıl yapıyor merak ettim