Canım lütfen ama lütfen moralini yuksej tutmaya bak senden kaynaklı bir durum değil bu yaşanması gerekiyor demekki arkadaşın dediği gibi yiyeceği ekmeği varsa her şekilde sağlıklı bir şekilde doğarlar önemli olan senin moralib bak onlr herseyi hissediyor artık tıp gelişti yaşama ihtimalleri çok yüksek sen kendini dinle başka kimsenin dediği şeyleri dikkate alma dua et bol bol 🙏