Nazendehanim yagmrmr ben bir kere baktırdım 600 lerdeydi bir hafta sonra keseyi gördüm gittiğimde 4+6/5+0 gibi duruyor demişti doktor tekrar beta baktirmadim haftaya kontrolüm var kalp atışı için
Nazendehanim yagmrmr yalnız çok küçüktü kese ben de çok sıkışıktım siz de yarın gidecekseniz inşallah görürsünüz ama çok sıkışık olun
Nazendehanim yagmrmr ilk zamanlarda rahim büyümeye başladığı için kasık ve karın ağrısı olabiliyor canım
miranbeyinmothersi yagmrmr bizlerin anlaması zor, ağrı kanama vs olunca olabilir. Ama rn önemlisi betanın yükselmemesi veya düşmesi kimyasal gebeliğin en büyük işareti
Nazendehanim miranbeyinmothersi kimyasal gebelikte bebek olusmuyor değil mi kimyasal gebelikle dış gebelik aynı mı
miranbeyinmothersi Nazendehanim evet aynı kuzum bebek yok ama hamilelik belirtileri var , sper rahim dışında dölleniyor o yüzden olmuyor kimiisnde kendisinden düşer kimisi müdahele gerekir
Nazendehanim yagmrmr ya benim adet dönemi ağrım hafif olur ağır olmaz bacaklarım ağrır o zaman onun için bahsettiğiniz gibi bir ağrım olmadı ara ara batmalar oluyordu ama forumda çok denk geldim bu haftalarda çok ağrısı olanlara ne zaman kontrole gideceksiniz