yagmrmr Merhaba arkadaşlar 2 gün önce öğrendim hamile olduğumu beta 535 çıkmıştı yarın tekrar kan testi vereceğim sağlıklı olduğunu anlamak için kaç çıkması gerekiyor tahminen
minibiri yagmrmr bugün en az 1070 olmalıydı. 2 günde bir en az 2 kat artması gerekiyor. yarınada bu hesapla bakarsak 1500lerin üzerinde olmalı
Nazendehanim yagmrmr ben bir kere baktırdım 600 lerdeydi bir hafta sonra keseyi gördüm gittiğimde 4+6/5+0 gibi duruyor demişti doktor tekrar beta baktirmadim haftaya kontrolüm var kalp atışı için
minibiri Glssn tabi ki güzel, önemli olan en az 2 kat artmış olması. dış gebelik ihtimaline karşı bakılıyor buna. 1500 den sonra vajinal yolla kese görüntülenebiliyor :)
minibiri yagmrmr aslında epey bir belirtisi den bahsediliyor ama gebelik belirtilerle çok benziyor. oyüzden en sağlıklısı beta hcg artış kontrolü 1500 ü geçtiysede kesmeyi görmek 🤍
miranbeyinmothersi yagmrmr bizlerin anlaması zor, ağrı kanama vs olunca olabilir. Ama rn önemlisi betanın yükselmemesi veya düşmesi kimyasal gebeliğin en büyük işareti
minibiri yagmrmr En önemlisi içi ferah tutmak, değerinizde güzel duruyor benim içime 2000leri geçmiş gibi görüceksiniz şeklinde doğdu 🤍
minibiri yagmrmr oo daha çok küçükmüş :) o zaman bu tarihte 500küsürler görüldüyse iyi yükselmiş sağlıklı bir gebelik, inşallah 🤍🤍