Canim oluyor tabi ki doktor spancla silip atıyor doğum başladığın da masa altına dr tıbbi atık kutusu koyuyor oraya dökülüyor hersey bebekten sonrada eşi falan çıkartıyor ya hepsini o çöpe atıyor herkeste olan bisey ona kafana takma dr dediği sürece sen ıkın zaten sama orda ıkinma taktiklerini gosterirler