Aylinceylans heryerde herkeste aynı isimleri görmekten bıktım valla değişik olacaz diye tuhaf tuhaf isimler türedi biz eşimle nişanlıyken yıllar önce karar vermiştik oğlumuz olursa Çınar ve çok şükür oldu Çınar koyduk kızımız da olursa Leyla Masal diye çok şükür kızımızda doğacak inşallah Yani değiştirmedik hiç düşüncemiZi ☺️