Aylinceylans benimde bu isimler başta çok hoşuma gitmişti mila alina melina alya liya lina vs türevleri ancak son dönemde bu isimlerin ayşe fatma gibi kullanılması ve fazlaca yaygınlaşması benim içimden çıkardı eşim yabancı uyruklu olmasına ve bizim hayatımızı sürekli Türkiyede geçirme fikrinde olmamamıza rağmen biz bu kadar son dönem furyasından isimleri beğenemedik... Mila ismi içlerinden en beğendiğim hala seviyorum evet ama dediğim gibi çok özenti gelmeye başladı ve içimden çıktı burda bile açılan postlarda kız ismi diye sorulunca verilen cevaplar çok fix.... mila alina asel duru doğa kız ismi çok zooooooor😣😣😣😣😣😥😲😢