Seda_nrr Benim şeker yüklememde kan testlerimde de bir şey çıkmadı. Gittiğim eğitim araştırma hastanesinde çok iyi bi doktor var beni muayene eder etmez günde dört kez sabah aç/tok öğlen aç/tok olucak şekilde bir hafta şekerimi ölçmemi söyledi ölçtüm. Açlık kan şekerim normal çıkarken tokluk kan şekerim dalgalı çıktı yani bazen 120 lerde bazen 160 küsürlerde çıktı bu da gizli şeker belirtisi bi araştır istersen aklında soru işareti kalmasın önlem almak için