
Yarın tam 38.haftama giriyorum veeee kızıma kavuşuyorum teyzeleri 🥰 Burda doğum yapan dua isteyen herkese hep en içten dualarımı ettim..Şimdi sıra bende dualarınıza talibim sağlıkla yavruma kavuşayım diye dualarınızda olalım inşaAllah 🌸 Bizim kız yerini çok sevdi eh birazda tostosmuş kilosu boyu hep 2 hafta önde gidiyordu diye yeri kalmadı dönemiyor o yüzden daha fazla beklemeye gerek yok alalım dedi doktorumuz 🤷🏼♀️ Ne kadar normal doğum istesemde bu doğum işi nasip kısmet..Kan aldırmaktan korkan canı çok tatlı olan bi insandım hep 🙈 Hala korkuyorum ama kavuşmayı düşündükçe aklım çıkacak gibi oluyor :) 2 yıl bekledim şimdi bi sezeryan seni korkutamaz hadi bakalım diyip topluyorum kendimi 🙈 Birde çikolata kistim var sezeryanda doktorum onuda alacağını söyledi 🥺 Hem sezeryan hem kist ameliyatı olanınız varmı ? Ekstra bi ağrısı sancısı oldumu ? Sezeryan içinde önerilerinize açığım 🥰