Mertttarden Fatmanur123nrt merhaba ben de o sayfaya yaptırmayı düşünüyorum da kalıpları nasıl acaba çok mu küçük yoksa ideal mi
Fatmanur123nrt Mertttarden ideal evet benim kıza daha giydirmeyi düşünmüyorum büyük bile biraz 3320 doğdu biraz daha sonra giydircem
esra572 balbocegim27 rokokobebek ısrarla öneririm hem çok iyi insanlar hemde çok güzel iscilikleri var kendi elleriyle nakış isliyorlar ve uygun fiyata