balbocegim27 ben öyle yaptırdım kocaelide ikamet ediyorum ama isimli yapıyorlar sanırsam masalbebeizmit diye bir site. Cok guzel seylerde var bız cogu kıyafetı oradan aldık:) aklım kaldı bı kac bıseyde hattaaa güvenerek satın alabılırsınız magazadır burası. 100₺ye yaptırdım eldıven sapka tulum hatta bugun ütüledim bile kargoda vardır herhalde pembe mavi
gri yazı yazıyoruz demıslerdı benımkı pembe aslında ama efect yapmıstm :) kumaşı vesaıresı o kadar guzel ki ben bayıldım işçiliğine hatta :)
https://resimyukle.io/r/T9IUx0dK4n