Anakucagi arabadaki pusetse gerekli .
Ben evde dahi kullandım kızımı sallarken
içinde mışıl mışıl uyuyordu . 17 aylık oldu hala daha sığıyor içine .
Ayrıca bebek arabasının ünitesi belli bir yaştan sonra kullanıma Uygun . Portbeveyle nereye kadar tasiyacaksin , puset çok rahat . Araba travelse tak arabaya çıkın dışarı , mis gibi . Benim öyle hala kullanıyorum