ZeyooZ tatlım bebek arabasını alırken pusetlerıne özellikle baktım içlerim düz bebeğin rahat etmesi için olanlar da var di olmayanlarda var oyzden ona göre aldm ben de bence ana kucağı daha gereksiz çünkü çocuk kıpırdanmaya başladığında yanları açık içinde düşmeihtımalı var