Meryem01010 merhaba dün gittik bizde 33+5 de 2400 du kilosu erken doğum riskinden kaynaklı nidicart ve progestan kullanıyordum bi kaç gün daha azaltarak kullanıp bırakacağım saati geldiğinde ağrılar başlıyor bırakınca ne olacak bilmem iki gündür fazla ağrı kasılma var azalttigim için 🙈 birde bulantilar geri geldi benim ya çok midem bulanıyor 🥺