Alyaarasmom Ben 24 saatlik yolculuk yaptım otobüsle,çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım,çok fazla acıkıyorum ama yanıma bişey almamıştım dinlenme tesisinde yediğim yemekten midem bulandı kustum ve otobüste verilen o siyah poşet delik çıktı üstüm başım battı hep,siz o poşetlere güvenmeyin kendiniz götürün poşet,27. Haftamda yolculuk yaptım iki doktorum var biri çık biri çıkma dedi ben çıktım ama çok şükür hiç bişey olmadı şuan 34 haftalığım şimdi çıkmak için fırsatım olsa düşünmem çıkardım valla evde insan otur otur sıkılıyor 😂