muge1661 Allah nasip ederse istediği kadar dua etsin ne yazıldıysa o olur. Sen kafana takarsan oldu olmadı diye etkiliyor canım. Biz 1 seneden fazla uğraştık olmadı. En son dedik ki demek ki vakti var geleceği zamana kadar birikim yaparız ona,bizde bu günlerin tadını çıkartırız dedik ve boşverdik. 4 ay sonra hamileydim