muge1661 Kızlar uygulamaya göre 3+3 görünüyor, 20 eylül adet günüm bugün test yaptım erken gebelik testi negatif çıktı. Normalde silik çizgi bile çıkardi değilmi 5 gün kala adete?
Bbuse12 muge1661 bende 5 gun kala yapmıştım hiç yoktu bende umutsuzum 1 gun kala bi kere daha yaptim silik çıkmıştı suan 21+0 iz siz yine umutsuzluğa kapilmayin
Nurciv muge1661 kuzum Adet olmadigin sürece umut var. Bekle bir Kac gün daha tekrar yap. Moralini bozma lütfen ❤️
Asena17 muge1661 hayir canim adetini bekle ben adete 2 gun kala yaptim cokkk silikle ogrendim beta degerim 19 cikmisti doktorum bile sasirdi sabret moralini bozma
muge1661 Mrs-Turkk yarı yarıya ihtimal var yani.. geçen ay kimyasal gebelik yaşadım onda 7 gün kala silik çizgi görmüştüm… şimdi hiç görmeyince dedim kesin yok ozaman☹️
Bbuse12 muge1661 evett o testti ve 1 gun kala normal eczanede satılan 5 10 tl lik testle öğrendim hiç bi özelliği yok erken gebelik testlerinin
muge1661 Nurciv ahh canım inşallahh🤲🏻🤲🏻 Yapmayacaktım güya test ama dayanamadım… illa ki olduysa silik çıkardı diye düşündüm..
Nurciv muge1661 yumurtlama tarihin bellimi canim? Gec döllenme olabilir neler okuyoruz Burda. Sen canini sikma bekle biraz daha hersey güzel olacak insallah😍
muge1661 Nurciv canım ovülasyon testi yaptım bu ay 6 ağustos en koyu çizgiyi gördüm. Erken mi hala bilmiyorum ama çıkar diye düşünmüştüm 🤷🏻♀️
muge1661 gunesligun ay o normal testler bende ebedi negatif gösteriyor. İlk gebeliğimde hep negatifi gösterdi onlar benfe ama hamileydim 😬
Mube_iz Bence çıkmayabilir çok normal bazen 1 hafta öncesinden kanda dahi çıkmayabiliyor moralinizi bozmayın🙏🏻
Nurciv muge1661 yumurtlamanin 9. günü Bugün yanlis hesaplamadiysam. Daha erken ozaman kuzum. Ben 10. gün coookk silik gölge gibi cizgi gördüm. En Az Iki gün bekle tekrar yap ❤️
Mube_iz Kardeşim tam adet günü kan verdi negatifti 1 hafta gecikti test yaptı pozitifti. Geç döllenmeymiş meğer her zaman umut vardır☺️
muge1661 Mube_iz ay canım benim geç döllenme olmaz çünkü yumurtlama tarihim 6 eylül 🥲 gününü biliyorum oyüzdne bi umut çıkar dedim silikde olda ama çıkmadı kısmet değilmiş 🥲
__aysenr__ muge1661 canım benim adetim 6 gün geçmişti erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Üstüne bi 6 gün daha bekledim olmayınca adet söktürücü için doktora gitmiştim ki kan verdim 4 haftalık hamileydim.
BMelek muge1661 bende iki gun once ogrendim hamile oldugumu silik cizgiyle 2 gun arayla testi tekar etmistim hep tek cizgiydi adetime bir gun kala silik cizgi cikti beta 52 cikti dusuk oldugu zaman beta cikmiyor zaten. Bence adetinizi bekleyin insallah vardir