Goksugul benim ilk haftalarda 2 hafta gerideydi, canım nesquik istemişti 1 hafta onu yedim hastaneye gittiğimde çocuk 1 hafta geride çıktı. burda böyle konu açılınca aklıma dank etti dedim ki demek ki nesquik kilo aldırmış. ama bi doktorun konuşmasını izlemiştim bebek ana rahmine düştüğünde kilosu bellidir siz ne yerseniz yiyin bebek kendi kilosunda doğar demişti. Ama biz yinede içimiz rahat etsin diye herşeyi deniyoruz 😁