Essraanil Ogretmenanneyim canım ne yaptın ? Ben bu sabah idrar testi yaptım negatif malesef baya yıkıldım.gerçi 2 gün bar daha ama bilmiyorum😕
Ogretmenanneyim Essraanil canım ben adet oldum erken oldu bu ay.artik erteleyecegim mayısa kadar bebek olayını sanki bi öğretmen için bu aylardan sonra hamile kalmak çok mantıklı olmuyor.senin içinde hayırlısı olsun cidden hiç üzülme doğru zamanda olur insallaj