Gönderinizi görür görmez doktora gittim🤭 benin de alt karın agrim ve afedersiniz löp löp gelen bi akintim var. Asiri panik oldum idrar tahlili falan alindi. Doktor koku kaşıntı yanma yoksa endiselenme dedi ama siz agri ve akinti disinda bunlardan birini yasamismiydiniz? Ayrica gebelik supheniz var eger hamileyseniz nasil bir tedavi verecek bahsettimi?😭 benden kucuk bir tavsiye bol bol kefir icin bu ara ben oyle yapicam nolur nolmaz.