Kızlar dün doktora gittim yumurtaliklarim ağrıyordu doktor baktı akıntım var mı dedi süt kesiği gibi o akıntı ben bekarken de vardı var ama normal beyaz akıntı var dedim süt kesiği gibiyse eşinde tedavi görmeli dedi için rahat etmedi acaba süt kesiği gibi miydi ama şimdi yeşil oldu akıntım enfeksiyon varmis eğer gitmeseymisim yumurtaliklarim yapışır çocuk sahibi olamazmisjm