Minnacikbiranne cinardefnemoms prego miami anne yanı park yatak canım hehehhee pazarlamacı gibi ballandıra ballandıra anlatmışım hahahaha 😂😂😂😂😂
cinardefnemoms Minnacikbiranne valla ya baya Güzel anlatmışsın okuyunca bı vaaovv dedim 😂😂 güzel günlerde kullanın inşallah. Benim oğlumdan kalma beşiğim var olmasaydı kesin alırdım 😂😂😂
Minnacikbiranne cinardefnemoms hahahha kaynanam hep der sen pazarlamacı olsan köşeyi dönersiniz diye 😂😂
Tugce11 biroglanannesii bende var aynısının pembe örgülüsü çok tangır tungur ediyo. Okey görüntüsü çok güzel anne yanı oluyo ama sallamaya başlayınca langır lungur ediyo alıp parçalayasım geliyo 😂
Zehra9616 biroglanannesii guzelmis aslinda benim 2.ci oldugu icin ilkinden tecrubeyle park besik aldim hemde letgodan 😂
birkedilianne biroglanannesii Vivenseninkini önermem. Kullanan arkadaşım var şans meselesidir belki bir şey diyemem ama o hiç memnun kalmadı. Ben de civilden anne yanı, oyun parkı ve aşamalı olan ege 3 in 1 beşikten aldım. bir bakın isterseniz