biroglanannesii bunun aynı tarzda asansörlü ve anne yanı olabilir olanından aldım ama park yatak şeklinde aldım. Ayaklanınca beşikten aşagı eğilip tepe üstü düşme ihtimali var diye en dip basamakta uyuması güvenli olur diye düşündüm. Ama en başta derin beşik alsam da kucağıma alıp bırakırken zorlanırım diye düşündüm. Bir de anne yanı da ayrıca almak istemedim çünkü herkes 3-4 ay kullanıp kenara atmış anne yanını. Daha fazla kullanılmıyor. Ben de az eşya çok huzur diye düşünen minimal yapmayı seven biriyim. Tüm beklentilerimi karşılayan bu olunca bunu aldım. Hem anne yanı. Hem normal beşik, hem derin beşik, hem de sallanıyor ya da sabitleniyor. Benimkinin bundan artısı bir de park yatak olarak kullanılabilir olması, alt değişme yeri var stand gibi, dönencesi var, yanda bebegin eşyalarını koyacağım bölmeler var ve kolayca açılıp kapanıyor bebek arabası gibi işim bitince bazanın içine koyup bir sonraki çocuğuma kolayca saklarım diye düşündüm. Yani bence mantıklı bir seçim ama ben bu ve kendi aldığım arasında seçim yapsam kendi aldığımı seçerdim canım. Ama bu da güzelmiş.