badembid evet o zaman 1 yada 1 paket alıp duruma göre bakmak lazım prima sızdırıyor diyen de var ama en iyisi o gibi görünüyor şuan bende oda süslemesi yaptırmıcam ama sizi gibi çikolata hediye kapı süsü yaptırcam bide ocak başı gibi doğum benim o zaman korona nolur odaya kabul edilir mi belli olmaz süse gerek yok o yüzden