sinas elkacin ben şöyle bi kapı süsü yaptırdım eşimle sade olsun istedik☺️kapı süsünü evde de bebeğin odasına asabiliriz o yüzden kapı süsü kesin olmalı🥰 hediyelikte kararsızım magnet yaptırabilirim bi de çikolata yaptırmak istiyorum 🥰
Bsrydmr sinas ay çok güzel olmuş duru bebişin kapı süsü💕😍 valla benim isim hala tam net olmadığı için öylece baktım sadece daha erken de vakit var hayırlısı en kötü isimsiz bebek yazdırcam🤦♀️😁 @elkacin @badembid
sinas Bsrydmr cinsiyetini öğrendik sanırım ikinci gün isim koyduk biz 😂 sanırım doğru ismi hissediliyor, sıcak geliyor 🥰 biran önce güzel bi isim bulursunuz inşallah♥️
Bsrydmr sinas aa doğru ya güneş olcak demiştiniz unutmuşum onu yaptırdınız duur sandım ben🤦♀️😁 güneşte çok güzel bi isim kapı süsüde güzel bence artık hastane odası süsleme kalmadı dimi covidden dolayı kimse gelemiyor diye yapmıyor kimse
sinas elkacin ben hamile olduğumu öğrenir öğrenmez bakmıştım fiyat da almıştım😂 instagramda bulup whatsapptan yazmıştım. Atölyesel diye bi sayfa, güzel modelleri var. Tabi siparişim daha gelmedi 1 ay teslimat süresi verdiler
sinas Bsrydmr ben emin değilim ya 3 ay önce arkadaşım doğum yaptı aileler ziyaret etti. Şu an durum ne hiç bilmiyorum sormak lazım aslında
Bsrydmr badembid @sinas @elkacin kızlar az önce uni baby yeni doğan ıslak pamuk mendil indirimdeydi 12 paket aldım ara ara bakıyorum bez olarak acaba prima mı alsam yoksa sleepy bio naturelide öneriyorlar çok siz ne aldınız yada almayı düşünüyorsunuz bide 0 beden mi alıcaz 1 beden mi🧐😚😚
elkacin Bsrydmr @badembid @sinas benim yeğenim acıbademde doğru, hastanede prima premium care bağlıyorlar. Çıktıktan sonra ne denedilerse popişi kabul etmedi hep premium care kullandılar. Bunu gördükten sonra cesaret edemedim hiç bez araştırmayı 🙊🙊🙊 ıslak mendil kurur mu ya sizce? Bnm daha çok var sona doğru alayım dedim o yüzden
badembid Bsrydmr canım doğum yapan arkadaşlarım 1 numara dediler ama çok alma bazı bebek hemen 2 numaraya geçebiliyormuş😍 o nedenle şimdilik 1 paket alacağız biz de.. prima ile başlayacağım 😊 sonra bakacağız duruma göre
elkacin Bsrydmr doğum yaklaşınca aşağı yukarı kilo belli olur ama 0 çok çok kısa ömürlü oluyor her türlü stok yapılacak bir beden değil benim fikrimce (100lü vs paketler fazla gelir diye düşünüyorum)
elkacin Bsrydmr bu arada emin değilim ama hastanede açılan bez paketinin kalanını yanınıza verebilirler ama iddaa etmeyeyim belki yanlıs hatırlıyorumdur eğer 0 bağlarlarsa zaten yetecek kadar 0 beziniz olmus olur
Bsrydmr sinas he öylemi tam bakmadım hangisi 0 hangisi 1 ama görmüştüm bazıları 0 dan başlıyor bazıları 1 den mantıklı o zaman 1 almak lazım prima da