isilbydr esradgn123 ben internet üzerinden bakıyorum çoğul gebelik gibi de duruyor benim durumum. Bilmiyorum ama bu durumlar çok stresli ve çok heyecan verici. Rabbim hakkimizda hayırlısını nasip etsin. Benim yarın hastane randevum var