Benim Beta HCG değerim iki kat artmadı çok az arttı
En son hafif düşmeye başladı
Doktorum gebeliğin bittiğini düşüğü beklemem gerektiğini söyledi
Dört gündür bekliyorum ilaç kullanmayı da bıraktım ama ne bir kanamam ne de sancım var sadece biraz akıntım oluyor
:(