seldaas Esraali napcaksınız ya ben çok kararsızım ptesi sezeryan kararı almştm bugün nişan gelince vazgeçtim açılmam olur diye ama sıfır açıklık yine hüsran
Esraali seldaas sanırım önce fitille yumusatıyorlar sonra hiç suni almadım inanın bilmiyrm inş kolay doğum olur ama daha hızlı oluyormuş dopm suni ile
Sedaarii41 seldaas Ben suni alıcam sun açılma yaparmıs ebeler öyle dedi normal için şansımı denemis olurum olmazsa en son sezeryan zaten