Sedaarii41 seldaas Bende aynı yarın 9 da gidicem :) bende de bi gelisme yok sadece bebek kanala girmişs demistiler
Sedaarii41 seldaas Ben devlet hastanesine gidiyorum alikahya da Canan özcana gitmiştim 9 ay. ama 40 .haftanda direk doğumhaneye git kontrol için demişti doğumhanede 2 gunde bir muayene oluyorum yani ordaki doktor ve ebeler ilgileniyo doktorum değil şuan
Sedaarii41 seldaas durum nedir beni alttan muayene ettiler yine açıklık yokmuş ama baya acıdı ve kanadı
seldaas Sedaarii41 beni de ettiler alttan çok acımadı gıdıklandm baya bi cm bile açıklık yok😢 ptesi tekrar gidicem halaa durum aynıysa çarşamba sezeryan olcam ya uğraşamam
Sedaarii41 seldaas nişanım önceden gelmişti benim 2 hafta oldu açıklığım yokmuş oazartesi yatışım olucak suni vericeklermiss
Esraali Sedaarii41 41 olarak selam bugun gittim 2 kere ama maalesef acılma sancı yok bekliyrm kızım gelmiyor
seldaas Esraali napcaksınız ya ben çok kararsızım ptesi sezeryan kararı almştm bugün nişan gelince vazgeçtim açılmam olur diye ama sıfır açıklık yine hüsran