h61 her şerde bi hayır vardır o gözle bakalım inşallah evet seni anlıyorm diyemem ama anlamaya çalışıyorum 4 sene beklemek dile kolay gelse de zordur elbette. Şu açıdan bakalım Rabbim evlatlarmızı vereceği evlatları da inşallah kendi yolunda anne babaya saygılı vatana hayırlı kendine de layık bir kul eylesin çnkü iki tanıdığm var yaşları çokça büyük ikiside oğlundan öyle çekmişler ki hala çekiyolar ölse diye bekliyolar sonra diyo insan evladı ölsün diye bekler mi öyle canımı yaktı ki bunu diyorum diyo, o yüzden hep hayırlısını istiyoruz da bazen vermediği ya da geciktirdği güzeldir hayırdır da biz göremiyoruzdur