Eda-5807 handan_ oo daha çok erken suan mıden almaz ben 5 ay yıyemedım sonra ama başladım yemeğe acayıp acıkıyorum suan 36+6yım hala yemek yıyom su anda sende iştahsızlık var o yüzden yıyemıyprsun
Morningstar handan_ inşallah düzelecek bir gün bizde isthali şekilde yemek yemeye baslicaz diye umuyorum 🙏🏻 cok özledim iştahla yemek yemeyi sevdiğim şeyleri fazla fazla yemek istiyorum bir an önce bu durum biter insallah