Benimde ilk gebeliğimde 30. Haftalarda öyle ağrılar oluyordu sürekli bebek aşağıdaydı açılmam varmış o yüzden oluyormuş öyle demişti doktorum genital derken tam çatı kemiği ağrısı Mı sanki ayrılıyormuş gibi his oluyordu bacağımı açıp kapatamıyordum . Doktorum ilaç vermişti bacağımın arasına yatarken yastık alıp yatmamı önermişti 35. Haftamda da doğum yapmıştım iyi bir muayene olmanızı tavsiye ederim . Şuan ikinciye hamileyim ara da oluyor o ağrı dinleninince ve ayaklarımı yüksekte tutunca geçiyor 21.haftadayım