mihriban- 34+2 haftadayım genitalimde agrı var sizlerde de oldu mu doğum yaklaşıyor belirtisimi aceba
Busraya mihriban- bendede oluyor 34haftalık oldum ama nedenini bilmiyorum enfeksiyon mu bebekmi yspıyor
Mavi58 Ben doktorumla gorüstum kızlar 35+3 bende de ayni sorun var yalanci kasilmalarmıs cok normalmis
UralYlmz mihriban- yürüyemez hale geliyorum artık doktoruma söylüyorum normal diyor ağlıyorum ağrıdan artık 🥺
mihriban- Bende de bir kaç gündür vardı ansızın oluyor agrı yırtıklar oluştu genitalimde aceba ondan falan mı diye düşündüm
Beliz100 mihriban- var bende üst kısımda 33+5 im. Doktor bebek aşağıs görünüyo baskı yapıyodur dedi özellilkle geve yataka dönerken ağrı hissediyorum yoksa sürekli ağrı yok
Asellinaanesi YuvarlanamayanPandaa An itibariyle 38 olduk ve artık çocuğa baskı uyguluyorum şuan çıksana hadi artık filan diye 😀😀😀
YuvarlanamayanPandaa Asellinaanesi ayyy ben 38 olsam halay çekecem 38+4 de sezeryanım var 😂😂😂 36 ile selamlıyorum