Pelo28 12.haftamda kanamam olmustu plesanta kaynaklı olduğunu söylediler sonra anlaşıldı Tabi bu. Kendi Dr görmedi farklı Dr farketti .sonra çok şükür kanamam geçti 1ay yattım sürekli. Zamanla yukarı çıkacağını söyledi çıkmazsa ağır hareketlerden ve uzun yürüyüşler ayakta kalmamaya calis dedi.iki ay kadar sonra yani 18.haftadan sonra plesanta yukarı çıkmıştı sizde dikkat edin yinede zaten kontrollerde Dr takip eder