Pelo28 13. Haftada öğrendık kanamayla malesef çıkar dşye bekledık ama çıkmadı bana doktorum hiç yat kalkma falan demedi bende normal hayatıma devam ettım süreklı yatsaydım cıkarmıydı bilmiyorum sadece eğilip bişey kaldırma ağır taşıma falan genel şeylere dikkat ettım ve ilişki hiç olmadı yasaktı en basından beri sezeryan olcaz ben zaten normalden korktuğum için bunu sorun etmedım onun dışında protein kaynaklı beslenın mutlaka yoğurt yumurta mercimek vs gıbı çünkü bundan kaynaklı bebeğim hep haftasından geri geliyor problem edilecek kadar değil ama yinede zamanında ılerlesın🥰