Fatma_armutcu Mayan çürümüş olabilir mi? Ben genelde instat maya kullanıyorum. Evet her şeyin ilik olması gerekiyor,iyice yogurmak da önemli. Sonra mayalanma beklenmeli,sıcak bı ortamda. Sıcak ortam yoksa 50 derecede fırını bı iki dk ısıtıp kapatın öyle bekletin. Pohacayi yaptın Tepsiye dizdin bı 15/20 dakika da orda bekletin tepsi mayası. Fırın önceden ısınmış olmali. Bunlardan sonra kesin kabarır canım ya.