Elif_Eda benım bugün agrılarım çoktu acile gıttım nstye falan gırdım sancı çıkmıyor çatı muanesı yapıldı tekrardan açılma yok dedı hersey güzel haftasıyla uyumlu dedı yalancı sancıların olur artık bebegın kanala gırmeye başladı dedı geri geldım 37+3 üz artık