Merveelisa arkadaslar zaten bahsetmiş ama bende deneyimlerimi paylaşayım :) 3 sezaryen doğumu aynı hastanede yaptım . Ameliyat önlüğü ve sadece bone verdiler . Ameliyathaneye giderken üzerim çarşaf ile örtülüydü . Çıkışta üzerim kapalıydı ama bonem çıkmış saçım açıktı . Açıkçası pekte önemsemedim o halle . Kendime gelinceye kadar öyle kaldım daha sonrasında örtündüm . Geçen sene baska bir hastanede burun ameliyatı geçirdim .ameliyat önlüğü dışında altımda ameliyat taytı gibi bisey verdiler hiçbir yerim belli olmadı .çıkışta da basım örtülüydü . Biraz da hastaneyle alakalı bence