arkadaşların dediği gibi sade önlük giyiyorsunuz ama zaten üzeriniz örtülü sedyeyle goturuluyorsunuz eğer özel hastane ye gidiyorsanız bazı hastanelerin mahremiyet acısından tercih edilemediği sürece erkek girmiyor ameliyathane ve dökümhanelerine bende doğumda öğrenmiştim bunu medipol mega bağcılarda doğum yaptim hiç erkek görmedim
önlüğü de kendin giyebilirsin istersen utanma ama giyemezsen biz giydiririz dediler