Ozge2805 33+3 den selamlar.. göğüs acım yok ama aşırı mide yanmam var gaviscon kullanıyorum. Bazen aşırı derecede vajina ağrım oluyor. Oradaki kemiğe öyle bir baskı yapıyor ki tuvalete gitmeden 10 kere düşünüyorum. Ayrıca 6. Haftadan beri aşırı kusmam var o yüzden ilaç kullanıyorum doğuma kadar da sürecek sanırım..son zamanlar geçmiyor 39 dolduktan sonra alıcam dedi ama sabredemiyorum 🙄